Jak levně vrátit nevyhovující zboží nebo vyměnit nevhodnou velikost.
Základní postup je popsán na druhé straně záručního listu, který je součástí každé zásilky, zde však naleznete pár tipů jak to zařídit levněji.
Boty, kabelku nebo jiné zboží zabalte do původní krabice, tu zabalte tak aby se nepoškodila, hlavně od lepící pásky (budeme je jistě posílat jinému zákazníkovi, a nevypadalo by to dobře, že?).
A nyní k přepravě zpět k nám.
OSOBNĚ NA PRODEJNĚ
Můžete si udělat výlet do krásné Olomouce, mrknout na památky a navštívit naši prodejnu.
PŘES POŠTU
Můžete zvolit českou poštu, ale ta je nejdražší, cena je kolem 150 Kč. Vše zajišťujete a platíte Vy.
PŘES ZÁSILKOVNU
Buď si nainstalujte aplikaci do svého telefonu a můžete ji používat i pro posílání jiných zásilek. Více informací ZDE.
Nebo to zařídíme za Vás, cena 100 Kč. Pokud si vyberete tuto možnost, tak nám to musíte dát vědět minimálně den předem, nejlépe na tento e-mail - info@obuvhulman.cz
Vzor e-mailu: Žádám o zařízení vratky pře Zásilkovnu. Jendá se o objednávku číslo ......... a vracím toto zboží .......... Vracím bez možnosti výměny a s cenou 100 Kč souhlasím.
My zadáme do systému Zasilkovny požadavek na vrácení zásilky, cena je 100 Kč a bude odečtena z ceny vrácené zásilky.
Poté Vám na e-mail přijde potvrzení i se štítkem k této zásilce. Štítek si vytisknete, nalepíte na balíček a zanesete na pobočku ve vašem okolí, pobočky ve vašem městě najdete ZDE.
POKUS SE JEDNÁ O VÝMĚNU ZA JINOU VELIKOST TAK NIC NEPLATÍTE, PRVNÍ VÝMĚNA JE U NÁS ZDARMA.